منو یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۲

پایگاه انتقال خون‌ شهرستان دیلم با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، افتتاح شد

به گزارش شغاب: در آیینی با حضور پورات معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، امام جمعه شهرستان دیلم، مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار، رئیس سازمان انتقال خون استان، مسئولان شهرستان دیلم و خانواده خیر بزرگوار مرحوم عبدالعزیزصادقی، پایگاه انتقال خون شهرستان دیلم به بهره برداری رسید.

اکبر پورات در این آیین، ضمن قدردانی از خانواده خیر نیکوکار مرحوم عبدالعزیز صادقی و پیگیری مسئولان و خیرین شهرستان در تحقق مطالبه چندین ساله مردم در راه اندازی این مرکز، خواستار فعالیت مستمر انتقال خون در شهرستان دیلم شد.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروژه های حوزه درمان شهرستان به صورت خیرساز است افزود: نقش خیرین در توسعه شهرستان تاثیرگذار و قابل تحسین است.

معاون سیاسیگی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی نیز با پشتوانه مردم به پیشرفت و توسعه همه جانبه رسیده است و امروز خیرین بازوان توانمند دولت برای خدمت رسانی به جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه انتقال خون جای ارزشمندی است بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد خون اهدایی کشور سهم بیماران خاص می‌شود که خدا را شکر شهرستان دیلم، مرکزی را احداث کرده که بسیار حائز اهمیت است و در حوزه سلامت می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است؛ این مرکز با زیر بنای ۴۰۰متر مربع به همت خیر گرانقدر زنده یاد حاج عبدالعزیز صادقی ساخته شده بود که با کمک خیرین و سازمان انتقال خون استان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تجهیز و صبح امروز توسط مسئولین استانی و شهرستانی و باحضور خانواده مرحوم صادقی افتتاح شد.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید