منو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

شغاب گزارش می‌دهد؛ داستان غم انگیز بوشهر و مدیریت پیرمرد‌ها در دستگاه‌های اجرایی/ عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی می شود 

به گزارش شغاب: یکی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ‌ایران جوانگرایی است و دولت سیزدهم که بار سنگین اداره کشور را دارد مسئولیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را نیز عهده دار است.

ایجاد تحول و جهش در کشور و بعضا استان‌‌مان با وجود مدیران پیر محقق نمی شود و از طرفی مردم نیز از مدیران پیر که باعث کند شدن بیانیه گام دوم شده اند خسته هستند.

تازه ترین شنیده‌های پایگاه خبری شغاب حاکی از آن است حیدر عزیز نژاد معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است بر صندلی اداره کل بهزیستی استان تکیه بزند. 

جالب است بدانید که دکتر حیدر عزیز نژاد در دولت قبل قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوده است و در دولت سیزدهم نیز به معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد و حال نیز شنیده شده است به زودی سکاندار اداره کل بهزیستی استان می شود.

بکارگیری افراد سن بالا یکی از سیاست‌های مدیریتی دولت قبل بود؛ حال داستان غم انگیز این رویه در استان بوشهر در حال تکرار می باشد. 

متاسفانه در دولت سیزدهم، استان بوشهر که ظاهرا تافته جدا بافته با دیگر نقاط کشور می باشد در آن بعضا مدیرانی دیده می شوند که دوست ندارند تاریخ مصرف مدیریت شان تمام شود در هر دولتی بر یکی از مناصب دولتی تکیه می زنند. 

انتظار می رود مدیران سازمان بهزیستی کشور بجای اینکه مدیریت این مجموعه را به افراد سن بالا بسپارند از ظرفیت جوانان استفاده کنند.

پایان خبر/

  1. نفرمایید… دکتر عزیز نژاد مردی کارکشته، متعهد، انقلابی و مسؤل هست. ایشان در هرجایی که خدمت کرده موفق و کارنامه درخشانی از خود بجا گذشته. قبلا هم برای مدتی مدیر کل در بهزیستی بود و خدمات درخشانی داشت و روحیه اخوت و انسانیت، احترام متقابل و اهمیت به ارزشهای انسانی را حاکم کرد. و در بین تمام مدیران کلی که در بهزیستی خدمت کرده اند جایگاه ویژه ای دارد. و نباید بنا به سلیقه، به این افراد برچسب نا زیبا و سیاسی زد، کما اینکه ایشان در مسیر گام دوم انقلاب بدرستی قدم برمیدارد. ضمن اینکه آقای محمودی سرپرست فعلی بهزیستی هم فرد لایق و انقلابی است.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید