منو پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۲

دیدار چهره به چهره آیت الله حسینی بوشهری با مردم بندر ریگ، گناوه و رسیدگی حضوری به مشکلات+گزارش تصویری

به گزارش شغاب: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در جمع مسئولین بخش بندر ریگ ضمن تبریک عیدسعید غدیرخم و روزشهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشت: اقدامات و کارهای صورت گرفته در بندر ریگ با توجه به قدمت تاریخی و آوازه‌ای که دارد، نوید بخش آینده بسیار روشن برای این منطقه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مدیران دولت با عزم و اراده جدی که دارند، مشکلات مردم را پیگیری می کنند و این امر جای خوشحالی دارد.

حسینی بوشهری ضمن تشکر از تلاش دهیاران و مسئولان بندر ریگ در پویایی و توسعه روستاها، گفت: بنده نسبت به بندر ریگ یک تعلق خاطر خاصی دارم و با توجه به کار تبلیغی که در این بخش انجام داده‌ام، خود را شهروند این دیار می دانم.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بندر ریگ از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، ادامه داد: ایجاد صنعت در کنار اقتصاد دریا پایه می تواند در رشد تولید و اشتغال زایی نقش موثری داشته باشد.

وی عنوان کرد: فلسفه جهاد تبیین تقویت امید به آینده می باشد و همگان موظف هستیم با یک ادبیات رسا و اطلاع رسانی مستمر، اقدامات صورت گرفته را برای مردم شرح نماییم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن تبلیغات تهاجمی سنگینی بر علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده است، تصریح کرد: دشمنان با جنگ ادراکی و شناختی به دنبال مخدوش کردن خدمات بزرگ دولت و تلخ کردن آن در کام مردم است و تنها جهاد تبیین نقطه مقابل این جنگ می باشد.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید افزایش پیدا کند‌، گفت: مدیران باید از نخبگان و جوانان مشورت و نظرخواهی کنند و با استفاده از ظرفیت این قشر می توان خطاها و برخی عقب ماندگی‌ها را مرتفع نمود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جوانان چشم و چراغ آینده کشور هستند، اضافه کرد: ملت ما نسبت به انقلاب ایمان راسخ دارند و نقشه‌های شوم دشمن نمی تواند تنه‌ی استوار و با صلابت درخت انقلاب را جا به جا کند و این تصور باطل و غلط می باشد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا می باشد و با ایجاد دستگاه های انقلابی در دل خود، برخلاف دیگر انقلاب‌ها در جهان ایستایی نیست.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید