منو پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۸

فرماندار دشتستان در قامت یک مدیر جهادی

شغاب-عادل شبانکاری: شهرستان دشتستان با جمعیتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر و مساحت حدود ۶هزار کیلومتر مربع وسیع ترین و مهمترین شهرستان استان بوشهر می باشد.

این شهرستان دارای ۶ بخش ۹ شهر و ۲۰۰ روستا و آبادی به مرکزیت شهر برازجان سیاسی ترین شهرستان استان به شمار می رود.

با استقرار دولت سیزدهم و مشخص شدن استاندار بوشهر در مهر ۱۴۰۰بعد از گمانه زنی فراوان فرماندار این شهرستان به عنوان آخرین شهرستان استان در دیماه ۱۴۰۰ به صادق بوستانی جوان رسید انتصابی که موافقان و مخالفان زیادی داشت هرچند بوستانی تلاش‌های زیادی داشت اما وزارت کشور با فرماندار شدن او موافقت نکرد تا در آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۱ جای خود را به احمد بنافی دهد.

احمد بنافی کی بود؟

احمد بنافی متولد ۱۳۶۱ در خانواده ای مذهبی در روستای بنار آزادگان بخش آبپخش به دنیا آمد بوده پدر وی از فرهنگیان دشتستان می‌باشد.

بنافی دانش آموخته دکترای علوم سیاسی دانشگاه شیراز و از استعدادهای درخشان در این حوزه بود که سابقه۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد و پیش از فرماندار شدن معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه بود

فرمانداری انقلابی، جهادی و مردمی

شاید در ابتدای امر فعالان سیاسی و اجتماعی وی را فردی میدانستند که به دلیل عدم تجربه کارهای اجرایی و دور بودن از محیط دشتستان شهرستانی که با بخش های مختلف که همیشه رقابت سختی بین این بخش‌هایش وجود دارد نتواند این شهرستان را مدیریت کند و به مشکل خواهد خورد اما پیش بینی ها درست از آب در نیامد.

بنافی در همان روزهای ابتدایی با حضور در بین مردم همه شهرها و روستاها و جلسات منظم با ادارات توانستند دشتستان را به خوبی اداره کند.

گذر از بحران آب و برق در تابستان سخت دشتستان ، توجه ویژه به بخش های بهداشت و درمان، راه ، آموزش و پرورش و حل مشکلات چندین ساله دشتستان و گرفتن اعتبار برای طرحهای مهم دشتستان از جمله آب شیرین کن سعدآباد و آبپخش، بیمارستان ۱۷ شهریور ، راه دالکی کنارتخته، آبیاری نوین شبانکاره، سعدآباد و آبپخش، احداث مسکن ملی برازجان و دیگر طرحها تنها گوشه ای از اقدامات بنافی در فرمانداری دشتستان بود.

بنافی به دلیل حضور در بین مردم حتی حضور در کوچکترین و دور افتاده ترین روستاهای دشتستان و پاسخگو بودن به تمامی مردم از موفق ترین فرمانداران استان بوشهر به شمار می رود.

پایان خبر/

  1. بدور از هر گونه گرایش سیاسی واقعا احمد بنافی نشان داد که لیاقت همچین منصبی و نشستن بر کرسی فرماندار دشتستان را دارد. درودها و خداقوت بر ایشان

    • جناب آقای دکتر بنافی فرماندارمنیع الطبع ومحبوب دشتستان بزرگ
      اینجانب احدی ازاهالی منطقه گیسکان درخصوص پیگیری مجدانه حضرتعالی در رابطه بااسفالت جاده گیسکان که آرزوی دیرینه مردم این دیارکهن است نهایت امتنان ،قدرشناسی و تشکر رادارم ان شاء الله درخدمت رسانی به سایر روستاهای محروم موفق ومؤید باشید
      دعاگوی شما حاج حیدرنیکنام گیسکانی

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید