منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷

مالباختگان مسکن پروژه آسمان لیان ۱۰ سال در انتظار تحویل واحد‌ها هستند/ اجرای حکم قضایی روی زمین ماند

به گزارش شغاب: پروژه آسمان لیان مربوط به ارتش جمهووری اسلامی ایرن در بوشهر به جهت تامین مسکن نیروهای خدمتگذار در پایگاه ششم شکاری در سال ۹۰ عملیات بهره‌برداری آن آغاز شد.

بعداز ثبت نام و دریافت پیش قرارداد، سال ۱۳۹۳ کلنگ زنی پروژه در قالب دو فاز اجرا شد.

براساس قرارداد باید سال ۱۳۹۷ فاز اول پروژه تکمیل و واحدها تحویل داده شود.

به دلیل تعلل در اجرای پروژه، بخشی از این واحدهای قشر بازنشسته سال ۱۴۰۰ آماده تحویل می‌شود. اما هنوز تحویل داده نشده است.

روند کند در اجرا و تکمیل پروژه و دلایل دیگر موجب تغییر در هیات مدیره شد. باز هم تیم جدید که در تعاونی قرار گرفت تاکنون نتوانسته حتی یک واحد را به اعضا واگذار کند.

یکی از ثبت نام کننده‌گان در این طرح در گفت و گو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: مسئولین پروژه هنوز حتی یک واحد نیز تحویل ندادند و پاسخ شفافی برای این تعلل ندارند که باعث نارضایتی جمعی از جامعه هدف قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: به دلیل پیشبرد در روند اجرا و تحویل پروژه موضوع به عنوان شکایت در مرجع قضایی طرح شد که با رای دادگاه مقرر گردید، پروژه طی چند روز تکمیل و واگذار شود.

اما هنوز خبری از واگذاری نیست و هیات مدیره بی توجه به حکم قضایی عملیات واگذاری را متوقف کرده است.

با توجه به تحقیقات میدانی خبرنگار ما، یکی از مالکین واحدهای پروژه آسمان دار فانی را وداع گفت و نتوانستند خانه خود را ببینند و دو نفر نیز دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند که نیاز است مسئولین ارشد استان نسبت به موضوع ورود کرده و در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افرادی که به موقع تسویه حساب کرد را صاحب خانه کنند.

لازم به ذکر است براساس مستندات برخی از مسئولین وقتی موضوع را پیگیری می‌کنند، افراد با هویت جعلی و شماره‌های غیر واقعی پیام‌هایی تهمت آمیز در شبکه اجتماعی علیه آن مقام مسئول منتشر می‌کنند تا از پیگیری منصرف شود.

برخی از دلالان مسکن نیز سعی دارند در این فرصت مفت‌خری کنند و شیوه‌های مختلفی را در حال برنامه ریزی و اجرا هستند.

این تعاونی کاملا مستقل است و ذیل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست.

پایان خبر/

  1. هیئت مدیره فعلی ظاهراً پس از انتخاب شدن توسط اعضاء ساده دل که تحت تاثیر شایعات آقایان قرار گرفته بودن و چشم بسته رای دادن حالا پا پیش بگذارند .

  2. سلام علیکم
    هیات مدیره جدید همچنان درگیر تسویه بدهی های سنوات قبل است . لطفا رای های دادگاهی که هیات مدیره قبل بجا گذاشته هم اطلاع رسانی کنید
    اگر قبلی ها خوب بودند چرا از هم شکایت کردند؟ چرا حسابهای شرکت مسدود می شود؟
    خبر کمی مشکوک بود تشریف بیارید شرکت واقعیتها را ببینید

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید