منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲

آب‌شیرین‌کن مپنا ۵۰ درصد از نیاز مردم بوشهر به آب را برطرف می‌کند 

به گزارش شغاب:  صالح رحیمی فرماندار بوشهر ضمن تبریک دهه مبارکه فجر در مورد افتتاح آب‌شیرین‌کن مپنا اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز به ۷۰ هزار مترمکعب آب برای برطرف کردن نیاز‌ مردم در شهر بوشهر داریم، خوشبختانه آب‌شیرین‌کن مپنا با توجه به تلاش های وزیر محترم نیرو، معاونین ایشان و استاندار محترم شاهد افتتاح این مجموعه به دست رئیس جمهور در سفر آینده رئیس جمهور به استان بوشهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: این آب‌شیرین‌کن حدود ۳۵ هزار مترمکعب آب وارد شبکه‌ی توزیع در سطح شهر خواهد کرد که نیمی از نیاز مردم بوشهر به آب را برطرف میکند.

بازدید از پروژه های جهش مسکن در چغادک و عالیشهر  فرماندار بوشهر در خصوص تامین مسکن در شهر چغادک گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم مسکن است که به این منظور در شهر چغادک اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ابتدا مقرر بود واحد های ۴ طبقه ساخته شود ولی ما با مراجعه به شورای تأمین استان و هماهنگی با معاون عمرانی استانداری واحد ۴ طبقه را با واحد ۲ طبقه تبدیل کردیم، که هم هزینه های کاهش یافت و هم باعث افزایش تقاضا شد.  وی در ادامه اظهار داشت: مقرر است ۱۲۰ واحد در شهر چغادک ساخته شود.

مهندس جشان در تشریح جزئیات پروژه جهش مسکن در عالیشهر اظهار کرد : کل پروژه ۲۹۸ واحد است که در دو فاز در حال اجرایی است. فاز اول شامل ۹۶ واحد در ۸ بلوک و فاز دوم شامل ۲۰۲ واحد در ۱۵ قطعه است.  زیر ساخت های فاز دوم فراهم شده است و در مرحله‌ی اخذ مجوز است.

وی افزود: وام مسکن در عالیشهر ۳۵۰ میلیون تومان است که با مشارکت خوب بانک مسکن پردخت می‌شود و آورده‌ی متقاضی ۴۰۰ میلیون تومان تخمین زده‌ می‌ شود.

بازدید از پروژه‌ی پارک ملت در چغادک  ‌

فرماندار بوشهر در جریان بازدید از پارک ملت با حضور فرماندار بوشهر، شهردار چغادک عنوان کرد : پارک ملت هم استفاده‌ی شهری و هم گردشگری دارد. این پارک به منظور آسایش و راحتی همشهریان و مسافران گرامی مجهز به ۳ آلاچیق، نمازخانه‌ی برادران و خواهران و سرويس بهداشتی می‌باشد.  این طرح حدود ۴ میلیارد اعتبار داشته و ان شاءالله تا پایان سال افتتاح میشود.

بازدید از مرکز درمانی‌ و کلينيک تخصصی در بوشهر

با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر از مرکز درمانی و کلینیک تخصصی شامل ۴۰ مطب و ۷ هزار مترمربع زیر بنا بازدید شد.

این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی و بخش عمومی ساخته شده است، که سهم بخش عمومی ۲۷ ميليارد تومان و سهم بخش خصوصی ۱۰۰ ميليارد تومان است.

این کلینیک تمام نیاز های درمانی بوشهر از جمله سونوگرافی، مرکز آزمایشگاهی و حتی مهمانسرا برای همراهان بیماران در بر می‌گیرد.  این کلینیک درمانی ظرفیت پذیدش بیمار از کشور های عربی همجوار را نیز دارا می‌باشد.

بازديد از پروژه حفاظت از پسکرانه‌ی اسکله‌ی کانتینری جزیره نگین  این‌ پروژه با طول ۳۰۰ متر و عرض ۳۰ متر درحال اجرا است.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت در عالیشهر این مرکز درمانی از نظر ساختمانی تکمیل است و برای شروع فعالیت خود چشم انتظار تخصیص بودجه است‌.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید