منو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۳

پروژه خط انتقال برق پروژه آبرسانی سیراف – جم سرعت گرفت

به گزارش شغاب: غلامرضا حشمتی در بازدید حجت الاسلام موسی احمدی نماینده محترم مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیر عامل شرکت آبفا استان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس از پروژه احداث خط انتقال برق پروژه آبرسانی سیراف – جم اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از یکهزار و سیصد میلیارد ریال در بخش خط انتقال برق اجرایی شده که با تمهیدات پیش‌بینی شده انشالله در بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: احداث و تکمیل ۱۴۴ دستگاه دکل مشبک و تلسکوپی، شبکه انتقال هوایی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول ۳۴ کیلومتر و شبکه زمینی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین بخش‌های این پروژه است.

حشمتی افزود: این پروژه تامین برق به میزان ۲۰مگاوات جهت آب شیرین کن و ۶ ایستگاه تقویت فشار بین راهی را از ایستگاه برق پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در فاز ۲۴ _۲۲ تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت انکار ناپذیر پروژه آبرسانی سیراف-جم احداث خط انتقال برق این پروژه از شهریور ماه در دستور کار جدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار گرفته و با سرعت مطابق برنامه در حال اجرا است.

حشمتی تصریح کرد: در این راستا از تلاش‌های استاندار جهادی استان، پیگیری های شبانه روزی نماینده محترم مردم در جنوب استان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، همه همکاران شرکت توزیع نیروی برق و پیمانکاران پروژه، جهت شتاب بخشی به پروژه کمال قدردانی را داریم.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید