منو پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۰

گناه “رحیمی ” فرماندار بوشهرچیست؟!

شغاب-عبدالمجید آورا: برای درمیان مردم وبا مردم بودن وپیگیری امورجاری شهرستان و عدم مماشات برسرگفتمان نظام اسلامی وصریح بودن در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی وارزش هایی چون حجاب وعفاف وحضور مستمر در مراسم ایثار وشهادت باید هزینه داد گاهی به برخی دوستان خموشی گزیده وهمیشه به اغیار درکمین نشسته ؟!

ازگذشته ی ساده و فعالیت سالم عمومی وپای کاربودن بودن هم می شود ننگ و سنگ وزغال ساخت؟

وهم “سوتی شمار” جولان بدهد، سوتی شمار از فرط  بیکاری  همانطور که در بیابان وخیابان قدم می زند با کفشی که اندازه پایش نیست و لنگه به لنگه است “ریز سنگ ها ی”  پیش پا را ذهنی  “شوت “می کند تا چیزکی یادش بیاید وبگوید یافتم !

ادامه بدهید سنگ ریزه را ضربه بزنید تا وقت فراغتی پرکنید و ذهنتان فعال تر شود!؟ یادش بخیر…!

آنکه درتایلند از سرسره آبشارچند ده متری با شلوارک و عینک گربه ی پایین میلغزید و هورا سرمیداد:  زنده باد مهندس (…) که کارمان را راه انداخت آمدیم با میکس نارگیل آشنا شدیم …. ؟!

گذشت آن فرصت رانت ساز و فرصت سوزی بی بازگشت که “رحیمی”اهلش نیست! فرض کنیم یافتید چیزکی که به لفظ و مطایبه دارای اشکال است!  اما در کلام و اظهارات بسیاری از کوچک و بزرگ  سیاستمداران و اهالی رسانه  در سطوح مختلف بین المللی درتریبونی یا میکرفونی صادر می شود ومدتی دست به دست میشود، آن یکی مکث می کند و متعجب می شود واین یکی دامن می زند؟ ولی هیچکدام “هود بیمکث “نمی شود!؟ دود و دمل و غبارآفرینی

همچنان پا برجاست. قابل درک است؛ برای شکستن یک خاکریز،باید نخست نفرات برجسته ی پشت آن خاکریز را زد؟ ازقضا گناهکار پشت ان خاکریز درمنظرازما بهتران هم یکنفر نیست ولی از جایی می بایست شروع کرد برای موفقیت در شکستن  خاکریز ، ضرورت سیبل قرار دادن نفرات با عملیات ایذائی روانی رسانه ی در جهت رسیدن به اهداف قبلا معوق مانده که از همین نقطه آغاز می شود، امروز ” رحیمی” فردا نفراتی درسطوح بالاتر…!

اگر هرج ومرج طلبی نتیجه نداد؟! می شود از روزنه های دیگر وبه بهانه های دست وآب نماهای سوتی شماری  ناخنکی زد! وبدون اینکه ایده کارگشائی داشت ، تشتت وتردید ایجادکرد در مقابل مردی که مدیریت قابل قبولی دارد در قبال اتفاقات اخیر با کمترین حاشیه ی ممکن… خدا قوت به مردی که از انستیتوی مدیریت و کالج رنگی حاشیه طلبان فارغ التحصیل نشده است ؟

بلکه از میان مردم عادی کوچه وبازار سکوهای مدیریتی را پشت سرگذاشته ی وبه منصب خدمتگزاری همان مردم گمارده گشته است !این تازه اول ماجراست.

عبدالمجید اورا فعال رسانه ی

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید