منو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶

دشمن از دولت ایران قوی می هراسد+تصاویر

به گزارش شغاب: اکبر پورات در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز نقش مردم در تحقق سیاست‌های دولت نقشی برجسته و محسوس است، لذا برای پیشبرد برنامه‌ها همراهی مردم ضروری است و در همین راستا مسئولین همه برنامه‌ها و اقدامات خود را می بایست در جهت همراهی عمومی و امید بخشی به جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دشمنان دقیقا وحدت مردم را به عنوان نقطه قوت جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات مورد هدف قرار داده و تمام برنامه های خود را در جهت انشقاق و اختلاف بین مردم متمرکز نموده است.

وی افزود: در همین راستا در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم که با هجمه های شدید و عملیات روانی به دنبال تخریب اعتماد و امید بودند و از طرفی با سانسور گسترده تلاش کردند تا خدمات نظام و دستاوردهای نظام را از باور و ذهن عمومی جامعه دور نگه دارند و با وارونه جلوه دادن حقایق، فضا را برای پیاده‌سازی افکار پلید خودشان مهیا سازند.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تاکنون برنامه‌های خود را برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، عدالت اجتماعی و مقابله با فساد برای بهبود وضعیت جامعه قرار داده است ولی به هر حال کارشکنی هایی هم صورت می‌گیرد که موجب اخلال شود که با اقدامات جهادی دولت نقشه های آنان بی‌اثر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن از دولت ایران قوی و مردمی میترسد و هراس دارند و دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام داده که دشمن اکنون هراسان شده است و می خواهد اقدامات دولت را به حاشیه ببرند که به هیچ عنوان موفق نخواهند شد.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید