منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸

رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت برنامه های رئیس جمعیت هلال احمر

به گزارش شغاب: جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان بوشهر به ریاست معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر ، و با حضور مدیرکل مجامع و امور استان ها ؛ مشاور رئیس جمعیت و رئیس مرکز نوآوری و شتاب دهنده در جمعیت ،  مدیر عامل و اعضای شورای اداری استان در بوشهر برگزار شد.

در این جلسه معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از فعالیت های هلال احمر بوشهر در بهینه سازی هزینه ها و افزایش بهره وری افزود؛ راهبری دکتر کولیوند رئیس محترم جمعیت و تلاش و کوشش مدیران جمعیت موجب کسب ۳ کرسی در ژنو و نیز اعطای عالی ترین نشان صلیب سرخ به جمعیت هلال احمر ایران در سال جاری شد.

درویش پور گفت: باید قدر این زمانی را که مسئولیت به ما واگذار شده است بدانیم و تا می توانیم به مردم خدمت کنیم و ادامه داد باید برنامه محور و عملیاتی باشیم همانطور که در حادثه دلخراش متروپل، دکتر کولیوند اولین نفری بود که درمحل حادثه حاضر و با مشاهده میدانی به مدیریت بحران پرداخت.

وی همچنین  به حضور رئیس جمعیت در مراسم اربعین امسال و خدمات متفاوت جمعیت در این مراسم اشاره و گفت این بدان معناست که مدیران جمعیت باید با برنامه ریزی مناسب برای پاسخ به حوادث فعالانه در وقایع و حوادث طبیعی یا انسان ساخت یا دیگر ماموریتهای محوله حضور موثر داشته و  با سرعت عمل خود، اثری ماندگار در کاهش آثار حوادث و آلام بشری از هلال احمر برجای بگذارند.

معاون حقوقی و امور استانهای جمعیت ادامه داد: حسب تاکیدات دکتر کولیوند و دکتر سلیمانی فعالیت های هلال احمر خلاصه در امداد و نجات نیست و در تمامی حوزه ها باید تاثیر گذار بوده و با جذب جوانان، داوطلبان جدید و آموزش آنها و نیز شنیدن دغدغه های کارکنان ، امدادگران و داوطلبان و رفع مشکلات آن ها در بهره وری و عملکرد مطلوب جمعیت موثر باشیم.

درویش پور اظهار داشت: اصلی ترین برنامه ها و رویکردهای جمعیت در دوره جدید، ایجاد منابع درآمدی پایدار، مولد سازی. هوشمند سازی اقدامات و فعالیت ها، و توجه به رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و امدادگران فعال جمعیت است و افزودند این موارد به جد مورد تاکید دکتر کولیوند و دبیرکل جمعیت بوده و اقدامات لازم در دستور کار مدیران مربوطه قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم حضور معاون حقوقی و امور استانها ودیگر مدیران جمعیت در استان بوشهر، گفت: در ایام تصدی مسئولیت ، تا کنون ، مدیریت هزینه ها از اولویت برنامه های اجرایی در استان بوده و خواهد بود و تمام تلاش مجموعه در این مسیر بوده است.

وی گفت: همه حوزه ها بر اساس برنامه مدون تعریف شده به انجام وظایف محوله پرداخته اند و همچنان نیز در حال اجرای آن هستند ،کما اینکه در این‌باره در چند حوزه ما شاهد موفقیت های مبرهن و قابل مشاهده ای بوده ایم.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید