منو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۰

انعکاس خدمات ارزشمند و بی سابقه دولت مردمی، مصداق روشن جهاد تبیین است

به گزارش شغاب: حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: هشتم شهریورماه یاداور شهادت دو اسوه ماندگار انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر است، دو شهیدی که سعی و تلاش خود را در جهت حرکت در مسیر عینت دیانت و سیاست قرار دادند و تقوای سیاسی را سرلوحه خود داشتند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا اندیشه های ولایتمدارانه و انقلابی این دو شخصیت خستگی ناپذیر و مردمی را مورد مداقه قرار داده  و به بازتولید آن با توجه به مقتضیات زمان نماییم.

وی بیان کرد:  امروز دولت سیزدهم با حمایت جبهه انقلاب به ویژه جوانان توانسته است امید را در دل مردم زنده نماید و تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور محترم و مردمی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امید بخش آیند ه ای روشن است که رهبر معظم انقلاب بارها تحقق آن را قطعی دانسته اند.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: فریضه قطعی و فوری همه دلسوزان انقلاب تبیین خدمات دولت انقلابی است که توانسته در این مدت کوتاه اقدامات اساسی انجام دهد.

سفرهای استانی، اصلاح پرداخت یارانه و تحقق سیاست عزتمدارانه در روابط خارجی گوشه ای از این خدمات است.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید