منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲

تهاتر و تسویه ۱۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت

ابوالحسن عالی

به گزارش شغاب: ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: از محل ظرفیت های ایجادی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲( بند ف تبصره ۵ ) و (جزء ۱ بند ث تبصره ۶) در مجموع بیش از یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد.

وی بیان کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت- موضوع ماده ۳۲ قانون برنامه بودجه به میزان یکهزار و ۶۴۸ میلیارد ریال، امور مالیاتی ۲۰۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیارد ریال و  باز پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارائی و سرمایه ای به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال بوده است.

عالی ادامه داد: امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموسی نمایان شود.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برا پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می‌شود.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید