منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵

۲۹۰ هزار متر مربع از معابر شهر جدید عالیشهر آسفالت و سنگ‌فرش شد+تصاویر

به گزارش شغاب: مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر در تشریح این خبر گفت: به دنبال رفاه حال شهروندان شهر جدید عالیشهر، در برخی از خیابان های این شهر، عملیات های آماده سازی سنگ فرش، جدول گذاری، اجرای پیاده رو و آماده سازی بخشی از معابر و زیر سازی آسفالت از سوی دفتر فنی و اجرایی برنامه ریزی شده است که بسیاری از معابر به اتمام و برخی دیگر در حال اجرا است.

جهانبخش تل اشکی در خصوص سنگ فرش و اجرای پیاده رو افزود: این عملیات ها در خیابان های فاز۱،۲،۳ و۴ انجام شده که می توان به عملیات اجرای سنگ فرش سایتk.o فاز۱ و عملیات زیر سازی و آسفالت گذر رسالت به انقلاب فاز۲ نیز اشاره کرد.

وی عنوان کرد: به درخواست شهروندان ساکن فاز۳، عملیات زیر سازی و آسفالت بخشی از معابر فاز ۳، خیابان برق و میثاق۴ و همچنین عملیات اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان سعدی(پشت شهرداری) انجام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر اظهار داشت: عملیات زیر سازی و آسفالت گذر بیژن گرد واقع در فاز۲ و عملیات آماده سازی و پیاده رو سازی بخشی از معابر فاز ۴ از دیگر معابر انجام شده است.

جهانبخش تل اشکی در خصوص عملیات های آماده سازی سنگ فرش، جدول گذاری، اجرای پیاده رو و آماده سازی بخشی از معابر و زیر سازی آسفالت بیان کرد: مجموع سنگ فرش زده شده به ۶۸هزار و ۲۷۷متر مربع و اجرای آسفالت ۲۲۱هزار و۹۵۰ متر مربع می رسد که با اعتبار بیش از ۱۱۴میلیارد ریال صورت گرفته است.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید