منو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۹

جذب خط هوایی اختصاصی برای استان بوشهر ضرورت دارد

به گزارش شغاب: عباس اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه استقبال از مسافرین پرواز تهران به بوشهر به مناسبت روز جهانی گردشگری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از نظر حمل و نقل هوایی زیرساخت‎های مناسبی در استان بوشهر وجود دارد که با توسعه ناوگان هوایی آن می‎ توان خدمات پروازی استان را بهبود بخشید.

وی بیان کرد: مبادی ورودی و زیرساخت مانند حمل و نقل، مهم ترین وسیله برای توسعه گردشگری است و تسهیل این امور منجر به افزایش گردشگر می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‎‌های استان بوشهر تصریح کرد: در دنیا فرودگاه‌ها به عنوان مبادی ورودی شهرها و دروازه تمدنی شهرها و کشورها هستند که باید سعی کرد المان‌های شهری در فرودگاه‌ها توسعه پیدا کند.

اسماعیلی ادامه داد: در استان بوشهر نیز شرایط زیرساختی اندکی ضعیف است که اداره کل فرودگاه‌های استان سعی کرده در حد توان امکانات موردنیاز را فراهم کند.

وی افزود: در استان بوشهر از مجموع پنج فرودگاه بوشهر، جزیره خارگ، عسلویه، بهرگان و جم به جز جم سایر فرودگاه ها فعال هستند که در توسعه صنعت گردشگری تاثیرگذار می باشند.

اسماعیلی ادامه داد: استان بوشهر با وجود ظرفیت های مناسب و بالفعل نیازمند داشتن یک خط و شرکت هواپیمایی مستقل و اختصاصی است.

جامعه حرفه ای هتل داران استان بوشهر روز چهارشنبه با اهدای شاخه گل و تندیسی از صنعت هتل داری و گردشگری این استان از مسافرین پرواز امروز تهران به بوشهر در فرودگاه بین المللی بوشهر استقبال کرد.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید