منو یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۷

مدرسه غیرانتفاعی دخترانه نیکان دانش در بندرتجاری بوالخیر شد+تصویر

به گزارش شغاب: مدرسه غیردولتی دخترانه نیکان دانش بندر تجاری بوالخیر، ساخته شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تحصیل دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، با حضور مسئولان شهرستانی و محلی در بندر تجاری بوالخیر به بهره‌برداری رسید.

علی روزبهانی مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار روز دوشنبه در آئین افتتاح مدرسه نیکان دانش بندر تجاری بوالخیر گفت: این مدرسه غیردولتی توسط بخش خصوصی در کوتاهترین زمان ساماندهی و تکمیل شده است.

روزبهانی رئیس آموزش وپرورش منطقه دلوار بیان کرد: مطالبه ‌گری وظیفه دانش‌آموزان است و باید مشکلات و کاستی‌ های پیش ‌رو را از معلم، خانواده و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند و  روحیه مطالبه‌گری به پیشرفت و آبادنی کشور کمک می کند.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای شاد و پرنشاط برای دانش آموزان، مورد توجه کارکنان مدارس باشد و برای تقویت زنگ های درس ورزش و هنر باید برنامه ریزی و از ظرفیت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی استفاده شود.

علی روزبهانی با قدردانی از موسس این مدرسه غیردولتی، اجرا و تکمیل این ساختمان در مدت سه ماه را نمونه ای از تعهد کاری افراد متعهد دانست و بر الگوگیری سایر بخش ها از مدیریت زمان در اجرای پروژه تاکید کرد.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید