منو یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۳

شهردار دلوار: اجرای پروژه‌ها به شیوه امانی منجر به صرفه جویی ۱۱ میلیارد تومانی شد/ شهر دلوار پس از ۲۸ سال صاحب سایت پسماند می شود

به گزارش شغاب: یوسف توسلی شهردار بندر دلوار ضمن تبریک روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: برای پروژه های عمرانی که در هفته دولت افتتاح شده است حدود۴میلیارد و۸۰۰میلیون تومان اعتبار استانی به شهرداری تزریق شده است که از این میزان برای سه پروژه احداث پارک موزه شهید رئیسعلی دلواری، ساحل سازی دلوار و توسعه شبکه برق و روشنایی پارک ساحل هزینه شده است.

وی در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری بندر دلوار در هفته دولت افزود: امسال احداث پارک موزه شهید رئیسعلی دلواری با مساحت ۱۰هزار متر مربع که اجرای آن به صورت امانی بوده است و اعتبار صرفه جویی شده ۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان و اعتبار هزینه شده ۴میلیارد و ۳۶۰میلیون تومان که از این میزان یک میلیارد و۸۶۰میلیون تومان آن از اعتبارات استانی بوده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: بهسازی پارک کوثر به مساحت۶هزارمتر مربع که اجرای آن به صورت امانی بوده و هزینه صرفه جویی شده ۸۰۰میلون تومان و اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده است.

توسلی عنوان کرد: ساحل سازی دلوار به مساحت ۱۰هزار متر مربع با اعتبار ۴۳۵میلیون تومان که از اعتبار استانی استفاده شده است.

شهردار بندر دلوار افزود: بهسازی بلوار شهید رئیسعلی دلواری، بازسازی گذر شهید احمدیپری، توسعه شبکه برق و روشنایی پارک ساحلی نیز از جمله پروژه های عمرانی در هفته دولت بود.

توسلی درخصوص پروژه های کلنگ زنی شهرداری که به صورت امانی انجام شده است، اظهار داشت: ساحل سازی فاز ۳که مساحت آن ۴۰هزار مترمربع است و اعتبار این چروژه دو میلیاردتومان می باشد.

وی افزود: جدول گزاری و زیر سازی خیابان ۲۴متری، جاده سلامت زیر سازی و جدول گزاری در سطح شهر، اجرای میدان دادگستری نیزاز این پروژه های کلنگ زنی بوده است.

این مقام مسؤول در خصوص پروژه های کلنگ زنی تملک دارایی استانی، اظهارکرد: پارک بین راهی مادر با اعتبار۲میلیاردتومان، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی به مساحت۵۶۰متر و اعتبار۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان، احداث و ساماندهی سایت پسماند با مساحت۲۰هزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان و تکمیل بلوار خلیج فارس به مساحت ۱۰۰۰متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان جز پروژه های کلنگ زنی محسوب می شود.

توسلی درخصوص آبرسانی به ساحل افزود: در فصل گرما با توجه به بحث کم آبی در این مناطق اگر آب ساحل باز باشد به روستاهای جنوبی شهر دلوار آب نمی رسد لذا مجبوریم سهمیه ساحل را قطع کنیم تا به سکنه این روستاها آب برسد.

شهردار بندر دلوار در خصوص سگ های بلاصاحب، عنوان کرد: تنها یک دست صدا ندارد و باید تمام ادارات مربوطه در این مورد کمک کنند و البته شهرداری سال قبل اقداماتی در خصوص جمع آوری انجام داد اما ادارات دیگر همکاری نمی کنند و بارها آمادگیمان را برای ساماندهی این وضعیت، اعلام کرده ایم که به زودی نیز جمع آوری این حیوانات انجام خواهد شد.

وی افزود: با اجرای پروژه هایمان به صورت امانی بیش از ۷ و ۴ میلیارد تومان به ترتیب درسال های ۱۴۰۱  ۱۴۰۲ تا نیمه شهریور ماه، صرفه جویی هزینه داشته ایم.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید