منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸

شغاب گزارش می‌دهد/روایت تکان‌دهنده‌ای که برای مادر باردار بوشهری در بیمارستان خلیج فارس رخ داد

به گزارش شغاب: حسن محدث زاده یکی از فرهنگیان بوشهری درباره نحوه برخورد نامناسب پرسنل بیمارستان شهدای خلیج فارس با همسرش هنگام زایمان به خبرنگار شغاب، گفت: فرزند ما بر اساس پیش بینی پزشک قرار بود ۱۲ اردیبهشت‌ماه دنیا بیاید اما در اولین روز از ماه، این اتفاق افتاد.

وی افزود: هنگامی که بیمارستان شهدای خلیج فارس مراجعه کردیم از همان ابتدای پذیرش و در حالی که همسرم درد زیادی تحمل می کرد، برخورد بسیار زننده‌ای صورت گرفت.

محدث زاده با بیان اینکه همسرم در شرایطی روحی خاصی قرار داشت، افزود: برخی از پرستاران بسیار بداخلاق بودند.

وی با اشاره به اینکه از قبل به ما گفته بوند اینجا یک شکنجه‌گاه است، افزود: هنگامی که همسرم از شدت درد، ناله می‌کرد، یکی از آن ماماها… گفته بود که این بیمار را آخرین نفر به اتاق عمل بفرستید تا خودش و خانواده‌اش بیشتر اذیت شوند. حتی یکی از آنها … در اتاق عمل و در شرایط خاص مادر، دعا کرده بود که بچه، مُرده به دنیا بیاید تا دلش خنک شود!

محدث زاده با بیان تشکر از زحمات و برخورد شایسته خانم دکتر لاله سالمی و همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خاطرنشان کرد: امید می‌رود مدیران حوزه بهداشت و درمان استان چاره‌اندیشی کنند.

گفتنی است در سال گذشته نیز جمعی از مردم استان بوشهر در سامانه فارس من پویشی را ثبت کردند و از نهاد های نظارتی و وزرات بهداشت و درمان و نهاد ریاست جمهوری درخواست رسیدگی به ناکارآمدی دانشگاه علوم پزشکی را داشتند.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید