منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

اکبر پورات

به گزارش شغاب: اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و ۱۹ رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید