منو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

پیام مهندس عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بمناسبت روز جهانی کار و کارگر

ابوالحسن عالی

شغاب: پیام مهندس عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بمناسبت روز جهانی کار و کارگر

{ مقام معظم رهبری: رکن جهش تولید کارگر است . با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود . }

کارگران از شریف ترین قشر جامعه و از مهم‌ترین عناصر پیشرفت ، توسعه ، بالندگی و خوداتکایی جامعه می باشند که با اراده و علاقه ، در راه سربلندی و پیشرفت کشور ، گام بر می دارند و در حقیقت تلاش این قشر زحمتکش و پرتلاش سبب چرخش چرخه های زندگی جامعه می شود. امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است ، با مشارکت مردم عزیز و خصوصا جامعه کارگری تولید و مشارکت در تولید در اولویت قرار گیرد و همه با هم بتوانیم بیش از گذشته قدردان زحمات این قشر زحمتکش باشیم.

کارگران کسانی هستند که اقتصاد این کشور را به حرکت در می‌آورند و به همین دلیل شایسته بهترین تبریک‌ها در روز جهانی کارگر هستند.

اینجانب ضمن تبریک ۱۲ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر این روز را به تمامی کارگران پرتلاش میهن عزیزمان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از تمامی زحمات بی دریغ و شبانه روزی همکاران ارجمند شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر که در امر سقایی به مردم شریف و متدین و ولایتمدار استان بوشهر و نیز شکوفایی روز افزون این شرکت خدمت می نمایند ، تقدیر و تشکر می نمایم و سلامتی ، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

پایان خبر/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید